Wednesday, March 11, 2009

Τσάι με μέλι....


Από το Σάββατο το πρωί ταλαιπωρούμαι με αυτή την σιχαμένη ίωση που κυκλοφορεί ευρέως απ' ότι έχω μάθει, και δεν λέει να περάσει με τίποτα... Τις δύο πρώτες μέρες - ένεκα του weekend- τις πέρασα με Depon -Ponstan και καραμέλες Halls χωρίς να δω προκοπή και έτσι χτες είπα να κάνω την καρδιά μου πέτρα και να πάω μέχρι το φαρμακείο μπας και σωθώ... Έτσι, βρέθηκα να πίνω Comtrex Cold, σιρόπι Mucosolvan και να κάνω και εισπνοές με ένα σπρέι που λέγεται Ronal... Επίσης χωρίς τρελή βελτίωση... Το μόνο που φαίνεται να ανακουφίζει κάπως τον πονεμένο μου λαιμό είναι το κλασσικό τσάι με μέλι από το οποίο πρέπει να έχω πιει κουβάδες... Έτσι σκέφτηκα να σας ρωτήσω, μπας και έχετε καμιά άλλη πατέντα εσείς? Βοηθήστε guys γιατί δεν αντέχω άλλο... Η μύτη μου μοιάζει περισσότερο με μουσούδα πια από το φύσημα, ο λαιμός μου με καίει, τα δέκατα δεν πέφτουν.... SOS!!!!!!!!!

12 comments:

Ra Ma said...

Συνιστώ ρακόμελο (ζεστό ρακί με μέλι), καλό είναι μετά ...να μην έχεις meeting! :))
Η ίωση που θερίζει αυτές τις ημέρες συνοδεύεται με υψηλό πυρετό.
Καλημέρες και περαστικά!!!

Anonymous said...

Εύη μου, περαστικά καλή μου. Ο μπαμπάς μου είναι άρρωστος αλλά ήδη αναρρώνει και κόλλησε και τη μαμά. Πιστεύω ότι το καλύτερο είναι να καλέσεις ένα γιατρό στο σπίτι. Το σιρόπι πρέπει να το πάρεις ανάλογα με το αν έχεις βήχα ή όχι. Ίσως χρειαστείς και αντιβίωση. Αλλά πιστεύω ότι εφόσον επιμένουν τα συμπτώματα και για να να μην έχεις κάποια επιπλοκή, καλύτερα να εμπιστευτείς έναν ειδικό :)

Περαστικά σου όμορφη (και από τη Μαρία-Νεφέλη...εφόσον είμαστε προς το παρόν δυο σε ένα)

Anonymous said...

an den exete kati na kanete, mporeite na pieite ta parapano na kanete mia entribi me vicks kai na koukoulothite na idrosete!!

elekat said...

Εμένα το μόνο που με σώζει είναι οι καραμέλες Fisherman (δοκίμασέ τες και θα με θυμηθείς!) και εισπνοές από τη μύτη σε νερό που βράζει με VIX μέσα!
Βέβαια για τη μύτη υπάρχει το Dexarhina που όμως έτσι και το μάθεις επειδή φέρνει άμεση ανακούφιση, μετά δεν μπορείς χωρίς αυτό οπότε πριν το πάρεις ρώτα τον ΩΡΛ!
Γενικά ρώτα καλύτερα ΩΡΛ!

So_Far said...

Και εγώ θα έλεγα ότι μάλλον ένας γιατρός θα βοηθούσε περισσότερο ειδικά επειδή γράφεις για δέκατα και όχι για πυρετό.
Περαστικούλια sunshine

wintersea said...

Περαστικά και υπομονή, τι άλλο;...
Η ίωση άμα δεν κάνει τον κύκλο της δεν περνάει έτσι δεν λένε;...

'Αντε φιλιά, βρε κορίτσι :)

δεσποιναριον said...

Κι εγω θα ελεγα οτι ειπαν και οι αγαπητες φιλες. και κυριως, φωναξε το γιατρο, η πηγαινε να τον δεις. Ολα τα αλλα τα βιξ οι καραμελλες κλπ, βοηθανε προσ στιγμην να ανακουφιστεις οποτε αν το μελι δουλευει συνεχισε. Τα δεκατακια ισως να απαΙτησουν αντιβιοτικο. Ελπιζω να κοιμασαι καλα τουλαχιστο. Περαστικουλια κουκλα μου.

La Gigi said...

να πας στο γιατρό ρε φιλεναδίτσα! τι κάθεσαι και παιδεύεσαι.. αν βέβαια είναι αυτή η ίωση που κυκλοφορεί 3 μερούλες έχω μάθει κρατάει και μετά συνέρχεσαι. Κάνε ότι σε ανακουφίζει περισσότερο!
φιλάκια πολλά

ΑΧΤΙΔΑ said...

Περαστικούλια φίλη μου , εγώ βάζω και λίγο κονιάκ μέσα στο τσάι με μέλι.Πες και τον άνδρα σου να σε τρίψει με ΒΙΞ και θα νοιώσεις καλύτερΑ.

ΦΟΥΛΗ said...

Καλησπερίζω ,κάλος σε βρήκα.
Είδα την πόρτα ανοιχτή, να σπρώξω και να μπω;;
Είσαι αρρωστουλα δεν πιστεύω να με κολλήσεις;
Το καλύτερο είναι το ρακομελο,εύχομαι τώρα που θα διαβάζεις αυτό να έχουν περάσει όλα
Καλό σου βράδυ από την όμορφη Σύρο.
ΠΕΡΑΣΤΙΚΆ.......

fevis said...

radio marconi@ Θα είμαι δηλαδή και άρρωστη και ντίρλα!!!!

dora tsirka@ Ευτυχώς τον γιατρό τον απέφυγα τελικά... :-)Φιλάκια...

ανώνυμος@, αχτίδα@ Σοφή συμβουλή την οποία ακολούθησα και με βοήθησε πολύ... Τελικά τα παλιά γιατρικά είναι αθάνατα...

lena@ Εγώ χρησιμοποίησα Ronal το οποίο είναι επίσης μαγικό...Ξεβούλωσε η μύτη μου με την μία...

so_far@ Φιλενάδα την σκαπούλαρα και είμαι έτοιμη να αλλάξω τα τσάγια με καφέ...:-)

wintersea@ Πάει κι αυτό, το ξεπεράσαμε... Και είμαι έτοιμη για νέες περιπέτειες...:-)

αχτίδα@ Σαν τον μαρκόνι και εσύ, να με μεθύσεις πας βλέπω...:-)



δεσποινάριον@ Εγώ τον γιατρό τον φωνάζω μόνο όταν ψυχορραγώ, δηλαδή σπάνια...Κατά τα άλλα μια χαρά την περνάω με τα Vix και τα λοιπά μαντζούνια...:-)

melissoula@ Πράγματι μου πέρασαν όλα και είμαι έτοιμη να σε υποδεχτώ... και χτενισμένη επίσης...:-)

φούλη@ Καλωσήρθατε... Την επόμενη φορά θα είμαι καλά...:-)

Tali said...

Kαλα διαβασα ηδη πως εχεις γινει καλα::))

αλλα δεν μπορω να μη σχολιασω την υπεροχη φωτο ....

το υπεροχο φλυτζανι!!
το θελωωωωωωωωωω!!

χχχχχχχχχχχχχ